Search

Despre mine

Fotografia mea
Prajitura "Mihaela" Ingrediente pentru blat: o bucata de "Mihaela"; cateva grame de noroc; 300 ml esenta fericirii si un pic de sanatate. Pentru aluat: umor; prezenta de spirit; optimism si speranta. Mod de preparare: Se ia o bucata intreaga de "Mihaela", dupa cum credeti, mai durdulie, in perioade de sarbatori ori mai slaba, in perioade de dieta. Se amesteca impreuna cu cateva grame de noroc, 300 ml de esenta fericirii si un pic de sanatate. Se lasa la dospit. Intre timp pregatiti crema: se mixeaza umorul cu prezenta de spirit pana cand devin spumoase, adaugati apoi optimismul si speranta. Puneti prajitura la cuptor. Se serveste impreuna cu o legatura de prieteni alesi pe spranceana.

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Rosii umplute la cuptor

luni, 3 mai 2010

Am avut nevoie de:
- 6 rosii;
- 50 gr sunculita afumata;
- 100 gr cascaval;
- piper, busuioc.


...am decupat rosiile, apoi am adaugat sunculita si cascavalul...


...deasupra am pus piper si busuioc...


...am pus rosiile la cuptor pentru 15 minute....si gata!...

2 comentarii:

mirela spunea...

Foarte bine arata,trebuie sa fac si eu.te pup!

Lia spunea...

Bun si aromat.

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...