Search

Despre mine

Fotografia mea
Prajitura "Mihaela" Ingrediente pentru blat: o bucata de "Mihaela"; cateva grame de noroc; 300 ml esenta fericirii si un pic de sanatate. Pentru aluat: umor; prezenta de spirit; optimism si speranta. Mod de preparare: Se ia o bucata intreaga de "Mihaela", dupa cum credeti, mai durdulie, in perioade de sarbatori ori mai slaba, in perioade de dieta. Se amesteca impreuna cu cateva grame de noroc, 300 ml de esenta fericirii si un pic de sanatate. Se lasa la dospit. Intre timp pregatiti crema: se mixeaza umorul cu prezenta de spirit pana cand devin spumoase, adaugati apoi optimismul si speranta. Puneti prajitura la cuptor. Se serveste impreuna cu o legatura de prieteni alesi pe spranceana.

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Salata orientala

joi, 23 septembrie 2010

De curand am facut salata orietala...mi-a placut, se face usor, nu-i foarte calorica si poate inlocui o masa principala pe parcursul zilei....


                                                                               










De ce am avut nevoie?
- 5 cartofi de marime medie
- 3 oua
- 200 grame masline negre
-1 ceapa de marime medie
- 1/2 gogosar murat


Cum le-am facut?
Am fiert cartofii si ouale...


















Am pregatit ceapa si gogosarul



















Am mixat toate ingredientele



















La final am pus putina sare si ulei de masline...yummy!

6 comentarii:

Anonim spunea...

O chestie ce obișnuiesc să o fac la salată orientală: pregătesc un sirop din 1 lg oțet, 2 lg apă și 3 lg oțet, puțină sare și piper, le pun astea la fiert și le torn peste cartofii cu ceapă, ouă și ardei. Se înmulțește cantitatea de câte ori este nevoie.
Are un gust deosebit!!
Îmi place cum ți-a ieșit salata, arată bine...gustul îl știi tu :).
M-a mirat felul în care ai fiert cartofii...cred că e mai rapidă rețeta așa...eu îi fierb în coajă și îi tai apoi felii, după curățare.
Spor!!!
Livia

Anonim spunea...

3 lg ulei, sorry:) se doarme la volan.

Gabriela spunea...

N-am facut niciodata salata orientala fara maioneza!Numai in copilarie mai mancam salata facuta in acest fel!stiu e foarte buna si asa pentru ca am mai gustat si mi-a placut foarte mult!arata foarte bine!pupik!

Bucatareasa Incepatoare spunea...

Dragilor, va multumesc pentru feedback. Voi incerca sa fac dressing-ul propus. @Gabriela..iti multumesc pentru gandurile frumoase.
Va pup!!!!

Anonim spunea...

Spartana.
Se fierb cartofii in coaja, se curata si se taie bucati.
Se adauga o ceapa rosie taiata si se amesteca.
Se adauga ulei de masline si se potriveste de sare si eventual piper.
Optional frunze de pastrunjel tocate, tarhon sau leustean.
Pentru culoare se mai poate adauga si o sfecla rosie cat o ceapa, coapta sau fiarta taiata marunt.

Anonim spunea...

Mmm delicios am sa ancerc si eu arata foarte bine:))

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...